The Vernacular of Risk – Przemyślenie reklamy reklam farmaceutycznych bezpośrednio do konsumenta cd

Pharmacopeia i American Association of Retired Persons.3 Kiedy FDA rozpoczęło działalność w 1985 r., Aby umożliwić firmom farmaceutycznym reklamowanie się w czasopismach i gazetach masowych, o ile zawierały one sprawiedliwą równowagę informacji , zgodnie z wymogami reklam w czasopismach medycznych firmy zaczęły opracowywać własne arkusze informacyjne dla pacjentów , które często po prostu przedrukowywały tekst ulotki informacyjnej dla lekarzy i farmaceutów. Ten przepis dotyczący informacji ma niewiele wspólnego z edukacją konsumentów i ma wiele wspólnego z poszerzaniem możliwości marketingowych. Terminologia medyczna, gęste słownictwo i małe czcionki tych wstawek sprawiły, że stały się one nieodgadnione dla przeciętnego konsumenta i praktycznie bezużyteczne jako źródła informacji.4 Program lekarstw FDA, opracowany w 1995 r. I wprowadzony w 1999 r., Miał na celu złagodzenie tego problemu w przypadku niektórych ambulatoryjnych produktów na receptę, a przyjazne dla użytkownika informacje powinny być rozpowszechniane w punkcie sprzedaży. Najbardziej efektywne z tych przewodników mogą służyć jako szablony do komunikacji ryzyka w DTCA. Co więcej, w 2015 r. Firmy mogły wykorzystać moc technologii komunikacyjnych, takich jak kody QR z możliwością skanowania w smartfonie, aby łączyć te informacje z drukowaniem reklam lub materiałów online dla zainteresowanych konsumentów.
Jednak podstawowe wyzwania, przed którymi stoi FDA, nie są technologiczne, lecz społeczne. W przypadku pigułki, przeciwnicy PPI byli w stanie rozcieńczyć i opóźnić wysiłki, aby zapewnić pacjentom jasne, kompleksowe informacje o ryzyku. Od lat siedemdziesiątych głos amerykańskiego lekarza medycznego rośnie w siłę, a FDA coraz częściej opiera się na społecznych badaniach naukowych w swoich decyzjach. Niemniej jednak sukces lub porażka obecnego wniosku zależy od zdolności agencji do uchwycenia interesów wszystkich zainteresowanych stron.
Ze względu na jego zdolność do zachęcania do diagnozowania i overmedykacji, cnotą DTCA jest traktowanie konsumentów jako ludzi, którzy zasługują na wiedzę na temat związków, które biorą w swoje ciała. Po 30 latach DTCA nie jest jasne, czy reklama jest najlepszym medium do przekazywania informacji o ryzyku, 5 ale marketerzy powinni przynajmniej być zobowiązani do próby przekazania informacji o ryzyku równie skutecznie, jak to czynią ich wiadomości promocyjne.
Finansowanie i ujawnianie informacji
Formularze ujawnień dostarczone przez autorów są dostępne wraz z pełnym tekstem tego artykułu na stronie.
Ten artykuł został opublikowany 19 sierpnia 2015 r. O godzinie.
Author Affiliations
Z Oddziału Ogólnej Medycyny Wewnętrznej i Oddziału Historii Medycyny, Johns Hopkins University School of Medicine, Baltimore (JAG); oraz Departament Antropologii, Historii i Medycyny Społecznej, University of California, San Francisco, School of Medicine, San Francisco (ESW).

Materiał uzupełniający
Referencje (5)
1. Krótkie podsumowanie i odpowiednie wskazówki dotyczące stosowania: ujawnianie informacji o ryzyku w reklamach drukowanych skierowanych do konsumentów oraz etykietowanie promocyjne leków na receptę: wskazówki dla przemysłu. Rockville, MD: Food and Drug Administration, sierpień 2015 (http://www.fda.gov/downloads/drugs/guidancecomplianceregulatoryinformation/guidances/ucm069984.pdf).

2 Greene JA, Watkins ES, wyd. Zalecane: pisanie, wypełnianie, używanie i nadużywanie recepty we współczesnej Ameryce. Baltimore: Johns Hopkins University Press, 2012.

3. Nightingale SL. Pisemne informacje na temat leków na receptę: ewolucja rządowych i dobrowolnych programów w Stanach Zjednoczonych. Int J Technol Assess Health Care 1995; 11: 399-409
Crossref Web of Science Medline
4. Shrank WH, Avorn JA. Edukowanie pacjentów na temat ich leków: potencjał i ograniczenia informacji na temat narkotyków na piśmie. Health Aff (Millwood) 2007; 26: 731-740
Crossref Web of Science Medline
5. Mintzesy B. Reklama leków wydawanych wyłącznie na receptę dla społeczeństwa: czy istnieją dowody na szkodliwość wyrządzoną przez przeciwwagę. Annu Rev Public Health 2012; 33: 259-277
Crossref Web of Science Medline
Zamknij odniesienia
Powołując się na artykuły (4)
Zamknij Cytowanie artykułów
Komentarze (13)
Uprawnienia
Ryciny / Media
Wywiad audio
Wywiad z dr. Christopherem Robertsonem na temat nowych projektów wytycznych FDA dotyczących reklamy farmaceutycznej bezpośrednio do konsumenta. (7:33) Pobierz
[patrz też: implanty ortodontyczne, dzienny oddział psychiatryczny, zdrowy tryb życia wikipedia ]

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: dzienny oddział psychiatryczny implanty ortodontyczne zdrowy tryb życia wikipedia