Pozbawienie pozycji w ciężkim zespole ostrej niewydolności oddechowej AD 4

Strategię ustalania pozycji na brzuchu stosowano codziennie aż do 28 dnia, po czym stosowano ją według uznania lekarza. Pacjenci z grupy leżącej w pozycji leżącej nie mogli przejść do grupy podatnej, z wyjątkiem działań ratunkowych w przypadku hipoksemii zagrażającej życiu, gdy wszystkie poniższe kryteria zostały spełnione jednocześnie: stosunek PaO2: FiO2 poniżej 55 mm Hg, z FiO2 1,0; maksymalny PEEP zgodnie z tabelą PEEP-FiO2; podawanie wziewnego tlenku azotu w stężeniu 10 ppm; wlew dożylnego bismesylanu almitryny w dawce 4 .g na kilogram na minutę; i wykonywanie manewrów rekrutacji oddechowej w celu zwiększenia ilości napowietrzonego płuc. Wycofanie z wentylacji mechanicznej przeprowadzono w taki sam sposób dla obu grup (patrz Dodatek dodatkowy). Szczegóły dotyczące leczenia uspokojenia polekowego i stosowania leków blokujących przewodnictwo nerwowo-mięśniowe znajdują się również w Dodatku Uzupełniającym. Badacze oceniali pacjentów co najmniej rano do dnia 28 lub zwolnienia z OIT.
Zbieranie danych
W chwili przyjęcia zarejestrowaliśmy dane dotyczące wieku, płci, miejsca, w którym pacjent został przyjęty na OIOM, kontekst przyjęcia do ICU, punktacja McCabe14 (który mieści się w zakresie od A do C, przy czym A nie wskazuje na chorobę podstawową) co wpływa na oczekiwaną długość życia, B szacuje oczekiwaną długość życia z przewlekłą chorobą trwającą <5 lat, a C szacuje oczekiwaną długość życia z przewlekłą chorobą wynoszącą <1 rok), ustawienia respiratora, czas od intubacji do randomizacji, wzrost, przewidywaną masę ciała, oraz Uproszczony Ostry Wynik Fizjologii (SAPS) II15 (który mieści się w zakresie od 0 do 164, z wyższymi wynikami wskazującymi na większą nasilenie objawów). Zanotowaliśmy również liczbę kwadrantów płuc zaangażowanych w radiografię klatki piersiowej, wyniki pomiarów gazów krwi tętniczej, PplatRS, poziomy mleczanu krwi tętniczej, przyczynę ARDS, ocenę wypadkową niewydolności narządowej (SOFA )16 (od 0 do 24, z wyższymi wynikami wskazującymi na bardziej ciężką niewydolność narządową), wynik uszkodzenia płuc (który mieści się w zakresie od 0 do 4, z wyższymi wynikami wskazującymi na cięższe uszkodzenie płuc), 17 i czas, w którym rozpoczęto pierwszą sesję ze skłonnością.
Następujące zdarzenia rejestrowano codziennie do dnia 28: próby ekstubacji, podawanie wziewnego tlenku azotu, wlew bismesylanu almitryny, stosowanie pozaustrojowej oksygenacji membranowej (ECMO), wlew środków uspokajających i blokerów nerwowo-mięśniowych, powikłania i wynik SOFA. Ustawienia respiratora, PplatRS, statyczna podatność układu oddechowego i wyniki pomiarów gazów krwi tętniczej rejestrowano codziennie w pierwszym tygodniu, jak wskazano powyżej
[hasła pokrewne: stomatolog, dentysta legnica, gabinet stomatologiczny zielona góra ]

Powiązane tematy z artykułem: dentysta legnica gabinet stomatologiczny zielona góra stomatolog