Infekcje grzybicze związane ze skażonymi iniekcjami metyloprednisolonu AD 9

Dane anegdotyczne zebrane podczas pierwszego tygodnia epidemii wskazywały, że wielu początkowych pacjentów miało łagodne do umiarkowanych objawy, które zwykle nie spowodowałyby pilnej oceny medycznej.16 Pojawiło się obawy, że wielu klinicystów nie będzie w stanie zdiagnozować zapalenie opon mózgowo-rdzeniowych wywołane przez pleśnie z powodu niskiej wydajności tradycyjnych metod diagnostycznych, takich jak hodowla.27-29 Dlatego też istniała znaczna możliwość pominięcia diagnoz u narażonych pacjentów, jeśli nie wystąpiła bezpośrednia interwencja u pacjentów i klinicystów. Ponadto, biorąc pod uwagę fakt, że początkowo dziewięciu pacjentów miało słabe wyniki, w tym śmierć i udar krążenia w tylnej części ciała, szybkie zgłoszenie mogło pozwolić na wczesną diagnozę i leczenie, co mogłoby zmniejszyć ryzyko złych wyników. Zakres zanieczyszczenia trzech partii octanu metyloprednizolonu nie jest znany. Zidentyfikowaliśmy co najmniej dwa organizmy u pacjentów, E. rostratum i A. fumigatus, które spowodowały zakażenie. Dodatkowe grzyby, z których większość to powszechne formy środowiskowe, ale rzadko powodują chorobę u ludzi, 30-36 zidentyfikowano w próbkach od pacjentów przypadku, a także w produkcie, 21 ale mają niejasne znaczenie kliniczne. Niektóre z tych organizmów, po wstrzyknięciu w sterylne miejsce, mogły przyczynić się do choroby, powodując reakcje zapalne bez prawdziwej infekcji.
Pomimo potencjalnego narażenia na działanie zanieczyszczonego octanu metyloprednizolonu – z ponad 13 000 osób narażonych – do tej pory choroba rozwinęła się u stosunkowo niewielkiego odsetka narażonych osób. Ponadto, współczynniki ataków zależne od stanu były bardzo zróżnicowane, od 0 do 18 przypadków na 100 osób narażonych; Stawki ataków specyficzne dla lotników również znacznie się różniły. Ponieważ wszystkie stany osiągnęły prawie kompletne powiadomienie osób narażonych, szeroki zakres zaobserwowanych częstości ataków jest mało prawdopodobny z powodu dużych różnic w metodach wyszukiwania przypadków. Przeciwnie, różnice w stopniu zanieczyszczenia, datach odbioru i czasach składowania partii oraz praktykach wtrysku mogły przyczynić się do zróżnicowania wskaźników ataków obserwowanych w różnych obiektach i stanach. Najdłuższy okres inkubacji w 2002 r. Po grzybowym zapaleniu opon mózgowo-rdzeniowych po wstrzyknięciu skażonych glikokortykosteroidów wynosił 116 dni, 14 odzwierciedlając podostry charakter niektórych grzybiczych infekcji centralnego układu nerwowego. W tym wybuchu obserwowaliśmy również długie okresy inkubacji; w niektórych przypadkach u pacjentów rozpoznanie wykonano ponad 8 miesięcy po ostatnim wstrzyknięciu. Od lipca 2013 r. Nadal odnotowuje się kilka dodatkowych przypadków (1 do 2 na miesiąc) w tym wybuchu choroby; ciągła czujność w przypadku chorób wśród narażonych pacjentów jest nadal uzasadniona.
Kurs kliniczny dla pacjentów z przypadkami pozostaje niepewny
[więcej w: bazofile poniżej normy, stomatologia warszawa gocław, pielęgnowanie chorego nieprzytomnego ]

Powiązane tematy z artykułem: bazofile poniżej normy pielęgnowanie chorego nieprzytomnego stomatologia warszawa gocław