Infekcje grzybicze związane ze skażonymi iniekcjami metyloprednisolonu AD 8

W sumie 153 przypadki pacjentów wykazywały obecność E. rostratum, a pacjentka miała histopatologiczne objawy choroby inwazyjnej z powodu Aspergillus fumigatus. Dowody na obecność innych grzybów o nieznanym znaczeniu klinicznym stwierdzono u 22 pacjentów, z których 6 (27%) miało również dowody E. rostratum (dalsze szczegóły są dostępne w dodatkowym dodatku). W przypadku 9 pacjentów z przypadkami laboratoryjne dowody zakażenia grzybiczego były dostępne tylko z badań przeprowadzonych w laboratoriach zewnętrznych: doniesiono o nieswoistym wzroście grzybów u pacjenta, potwierdzono badania histopatologiczne dla 6, a bezpośrednie wykrywanie DNA grzybów w próbkach płynów lub tkanek zgłoszono dla 2 . Dyskusja
Opisujemy dane epidemiologiczne i laboratoryjne z wieloetapowej epidemii zakażeń grzybiczych związanych z iniekcją zanieczyszczonego octanu metyloprednizolonu z jednej apteki mieszanej. Infekcje te stanowią największą epidemię zakażeń związanych z opieką zdrowotną, zgłoszonych do tej pory w Stanach Zjednoczonych. To dochodzenie było wynikiem współpracy między federalnymi, stanowymi i lokalnymi urzędnikami zdrowia publicznego, a także personelem placówek klinicznych, z których wszyscy pracowali szybko, aby skontaktować się z pacjentami, a także zebrać, zebrać i rozpowszechnić dane kliniczne i laboratoryjne, co pomogło w prowadzeniu tymczasowej diagnostyki. i decyzje dotyczące leczenia.
Na początku tego badania, kiedy pacjenci zostali zidentyfikowani tylko w jednym ambulatoryjnym ośrodku chirurgicznym w Tennessee, nasze hipotezy dotyczące źródła wybuchu obejmowały zarówno możliwość zanieczyszczenia w centrum, jak i szansę, że może to być częścią szerszej zdarzenie związane z zanieczyszczeniem produktu w miejscu produkcji. Skażenie specyficzne dla obiektu spowodowało wcześniejszy wybuch zapalenia opon mózgowo-rdzeniowych w Sri Lance, który był powiązany z zanieczyszczonymi igłami kręgowymi przechowywanymi w wilgotnych szafach11. Chociaż grzybicze zapalenie opon mózgowo-rdzeniowych jest niezwykle rzadkie w immunokompetentnych gospodarzach, sporadyczne przypadki zgłaszano po wstrzyknięciu zewnątrzoponowym, prawdopodobnie z powodu przerw w aseptycznej technice podczas procedury.12 Kolejne doniesienie o sprawie w Karolinie Północnej zasugerowało, że nie był to problem specyficzny dla obiektu i że mogło dojść do powszechnego skażenia. Oświadczenie FDA z 4 października 2012 roku o widocznym zanieczyszczeniu grzybami w nieotwieranych fiolkach z octanem metyloprednizolonu połączonym z NECC potwierdziło wiodącą hipotezę, że zanieczyszczony octan metyloprednizolonu z NECC powodował poważną chorobę grzybiczą u pacjentów, którzy otrzymali zastrzyk z tym lekiem.
Jednym z kluczowych elementów publicznej reakcji na zdrowie był szybki, aktywny zasięg skierowany zarówno do pacjentów, jak i lekarzy
[przypisy: implanty ortodontyczne, pielęgnowanie chorego nieprzytomnego, badanie ginekologiczne filmiki ]

Powiązane tematy z artykułem: badanie ginekologiczne filmiki implanty ortodontyczne pielęgnowanie chorego nieprzytomnego