Infekcje grzybicze związane ze skażonymi iniekcjami metyloprednisolonu AD 6

W sumie u 84% pacjentów zgłaszano bóle stawów (tylko w tabeli 1) u pacjentów z zakażeniami tylko obwodowymi stawami (tj. Bez innych miejsc zakażenia). CDC otrzymało zgłoszenia udaru u 40 pacjentów (5%). U 7 pacjentów udar spowodowany był zapaleniem opon mózgowych (nakłucie lędźwiowe nigdy nie było wykonywane). W sumie 33 pacjentów miało udar oprócz udokumentowanego zapalenia opon mózgowych; dane dotyczące czasu udaru były dostępne dla 32 z tych pacjentów: 12 miało udar mózgu przed lub w tym samym czasie, co diagnoza zapalenia opon mózgowych, a 20 miało udar mózgu po rozpoznaniu zapalenia opon mózgowych. Dane dotyczące rodzaju udaru były dostępne dla 34 pacjentów z przypadkami; 24 udary były niedokrwienne, 6 było krwotocznych, a 4 obie. Spośród 28 pacjentów, u których rozpoznano umiejscowienie udaru, 27 (96%) miało udary obejmujące krążenie tylne.
Ryc. 1. Ryc. 1. Zakażenia grzybicze związane ze skażonymi partiami octanu metyloprednizolonu według daty rozpoznania. Uwzględniono dane z lipca 2013 r. Dane dotyczące daty diagnozy były dostępne dla 710 przypadków obejmujących 844 diagnozy. W przypadku pacjentów spełniających dwie definicje przypadku uwzględniono dwie daty diagnozy. Mediana 5 dni pomiędzy wystąpieniem objawów a zgłoszeniem przypadków do Centrów Kontroli i Zapobiegania Chorób.
Figura 2. Figura 2. Wykres polowy okresów inkubacji dla przypadków zakażeń grzybiczych związanych ze skażonymi partiami octanu metyloprednizolonu, zgodnie z zespołem. Uwzględniono dane z lipca 2013 r. Na wykresie na wykresie pudełkowym przedstawiono liczbę dni od ostatniego wstrzyknięcia do daty rozpoznania, zgodnie z zespołem. Szerokość pola wskazuje zakres międzykwartylowy, pionowy pasek w polu wskazuje medianę, okrąg w polu wskazuje średnią, a pozioma linia z nawiasami wskazuje zakres obserwacji, wyłączając wartości oddalone, które są reprezentowane przez dodatkowe koła poza zakresem. Dane były dostępne dla łącznie 710 przypadków obejmujących 844 diagnozy. W przypadku pacjentów spełniających dwie definicje przypadku, uwzględniono dwa okresy inkubacji, po jednym dla każdej diagnozy.
Dane dotyczące leczenia przeciwgrzybiczego były dostępne dla 476 z 728 pacjentów z rozpoznaną przypadłością (65%), dla których dostępne były doniesienia o przypadkach: 301 (63%) otrzymywało worykonazol w monoterapii, 173 (36%) otrzymywało worykonazol i amfoterycynę B oraz 2 ( <1%) otrzymywało samą amfoterycynę B. Najwcześniejsza data wystąpienia objawów przypadała 7 lipca 2012 r. U pacjenta z zakażeniem rdzeniowym lub przykręgosłupowym; pierwszy przypadek pacjenta z udokumentowanym zapaleniem opon mózgowych miał początek objawów w dniu 16 lipca 2012 roku. Na początku tego wybuchu większość pacjentów z przypadkami otrzymała diagnozę zapalenia opon mózgowych; jednak do połowy października dominującą diagnozą u pacjentów były zakażenia rdzeniowe lub paraspiczne (ryc. 1) [więcej w: gabinet dentystyczny, program stomatologiczny, stomatolog ]