Infekcje grzybicze związane ze skażonymi iniekcjami metyloprednisolonu AD 4

Klinicznie zdiagnozowane zapalenie opon mózgowych zdefiniowano jako objawy zapalenia opon mózgowo-rdzeniowych i profilu płynu mózgowo-rdzeniowego z pleocytozą (> 5 białych komórek na milimetr sześcienny), co odpowiada obecności krwinek czerwonych (tj. Odjęcie białej komórki na każde 500 obecnych czerwonych krwinek). Badanie mikrobiologiczne
Próbki kliniczne od pacjentów z przypadkami, przede wszystkim płynu mózgowo-rdzeniowego lub płynu stawowego, oceniano w CDC za pomocą testów reakcji łańcuchowej polimerazy (PCR), z zastosowaniem gruntów grzybiczych regionu transkryptu (ITS) o szerokim zakresie. -25 (PCR do wykrywania grzybów jest testem badawczym, nie został zatwierdzony lub zatwierdzony przez FDA, a charakterystyka działania nie została ustalona.) Wyniki tego testu nie powinny być wykorzystywane do diagnozy, leczenia lub oceny klinicznej praktyka.) Przeprowadzono sekwencjonowanie amplifikowanego DNA grzybów i DNA wyodrębnionego z izolatów grzybów w celu identyfikacji gatunków grzybów.25 Przeprowadzono także histopatologiczne i immunohistochemiczne badania tkanki z próbek autopsyjnych lub biopsyjnych, jak również testy PCR i sekwencjonowanie DNA. CDC.26 Ponadto przeprowadzono mikrobiologiczne badania próbek od pacjentów z przypadkami w lokalnych, stanowych i referencyjnych laboratoriach.
Nadzór nad śledztwem i zbieranie danych
To dochodzenie było częścią awaryjnej reakcji publicznej służby zdrowia; jako takie nie zostały uznane za badania wymagające przeglądu przez komisję odwoławczą instytucji lub świadomej zgody pacjentów. Dane kliniczne zebrano za pomocą standardowej, opracowanej na wypadek epidemii, metody zgłaszania przypadków klinicznych.
Analiza statystyczna
Wszystkie analizy przeprowadzono przy użyciu oprogramowania SAS, wersja 9.3 (SAS Institute). Okres inkubacji obliczono jako liczbę dni od ostatniego wstrzyknięcia do daty diagnozy. W przypadku pacjentów z mnogimi diagnozami obliczono okres inkubacji dla każdej zdiagnozowanej infekcji. Data diagnozy została zdefiniowana w następujący sposób: dla pacjentów z zapaleniem opon mózgowych jako data początkowego nakłucia lędźwiowego, w wyniku którego uzyskano płyn mózgowo-rdzeniowy spełniający kryteria przypadku, dla pacjentów z udarem jako datę udaru, dla pacjentów z zakażeniami rdzeniowymi lub przykręgosłupowymi jako datę obrazowania, która ujawniła te infekcje, a dla pacjentów z infekcjami stawów obwodowych jako datę artrocyzy. Wskaźniki ataków krajowych i państwowych zostały obliczone jako liczba pacjentów pacjentów podzielona przez całkowitą liczbę osób narażonych. Wskaźniki ataków narodowych zostały obliczone na podstawie danych ze wszystkich przypadków; Współczynniki ataku zależne od stanu zostały obliczone na podstawie danych dotyczących przypadków wstrzyknięć tylko w połączeniach nie-obwodowych
[więcej w: dentysta legnica, dentysta poznań, dentysta Warszawa Bemowo ]